dilluns, 8 de març del 2010

Guanyadors Oscars 2010

Aquestes són les pel·lícules guanyadores oficials per a cada categoria:

Millor pel·lícula: En tierra hostil
Millor director: Kathryn Bigelow - En tierra hostil
Millor actor: Jeff Bridges - Corazón rebelde
Millor actriu: Sandra Bullock - The blind side
Millor actor secundari: Christoph Waltz - Malditos bastardos
Millor actriu secundària: Mo'nique - Precious
Millor guió original: En tierra hostil
Millor guió adaptat: Precious
Millor pel·lícula llengua no anglesa: El secreto de sus ojos
Millor pel·lícula d'animació: Up
Millor fotografia: Avatar
Millor cançó original: The weary kind - Corazón rebelde
Millor banda sonora original: Up
Millor muntatge o edició: En tierra hostil
Millor direcció artística: Avatar
Millor vestuari: La reina Victoria
Millors efectes visuals: Avatar
Millor maquillatge: Star Trek
Millor so: En tierra hostil
Millor edició de so: En tierra hostil
Millor documental: The Cove
Millor curtmetratge de ficció: The new tenants
Millor curtmetratge documental: Music by Prudence
Millor curtmetratge animat: Logorama

En tierra hostil: 6
Avatar: 3
Corazón rebelde: 2
Precious: 2
Up: 2
El secreto de sus ojos: 1
La reina Victoria: 1
Malditos bastardos: 1
Star Trek: 1
The blind side: 1
The Cove: 1

Personalment, he fet una molt mala porra, però aquest any hi ha hagut moltes sorpreses, que també està bé. Ara bé, els premis de guions m'han trencat. En total, he encertat 15 de 24.

6 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

no està malament d'encerts

Elessar ha dit...

Jo n'he fet 10, més dels que m'esperava! I encertant els de guions! XD.

M'ha encantat veure a la Pe donar-li l'Oscar a Christoph Waltz, però encara no sóc capaç d'acceptar que Sandra Bullock tingui un Oscar...

Carol ha dit...

NOOOO!! AVATAR ES MEREIXIA MÉS!

Luke ha dit...

Jo pensava que a Avatar li donarien l'Oscar (Esquè) a millor guio original... XDDDD (si ho fan jo crec que salta Disney demanant un altre per Pocahontas)

Jansy ha dit...

Jesús M. Tibau, l'any passat en vaig encertar 19... he baixat l'estadística!

Elessar, molt bé la teva porra i molt bé això d'encertar els guions! No s'esperaven pas! Si la Bullock té un Oscar deu ser per alguna cosa, s'haurà de veure la pel·li quan surti!

Carol, nooo Avatar no! :) Aquest any CAP es mereixia premis.

Luke, el pròxim any et donaran a tu l'Oscar al millor guió!

Luke ha dit...

A mi per no donar-me no em donen ni la hora ja xD