dimarts, 23 de desembre del 2008

Nadalitats

Fa setmanes que ens estem preparant per aquests dies que s'acosten. I què hi trobem? Tòpics, tòpics i tòpics.

Per començar, un tòpic que sempre m'ha fet por: els pare-noels. De petit m'acollonia trobar-ne un, però és que... què cony fa un home vestit de tal manera pel carrer? Un dia vaig descobrir que els contractaven i els pagaven; des de llavors, pobre d'ell que se m'acosti algun!

La gent es torna més boja. Hi ha barbuts portant nines pel carrer (no gaire dissimuladament). Les oliveres deixen de donar olives per donar bombetes. Fins i tot, aquests dies l'ajuntament del meu poble* es converteix en "solidari" i ens convida al cine i fa sorteig de premis sucosos.

Ahir van fer la "Lotería de Navidad", que és la que més gent participa i la que els premis són més baixos. Vaig sentir un periodista que se li va acudir dir que com que la terminació 5 és la que més cops ha acabat la grossa era més probable que toqués en un altre número, perquè, per probabilitat, s'haurien d'igualar totes les terminacions. Lògica aplastant... El millor és que la grossa va tornar a acabar en 5, però ja sabeu, l'any que ve no compreu números acabats en 5!

I ja sabem quina és la pregunta més repetida: què faras per cap d'any? Com si fos un esdeveniment molt important per hom o que ens canviés alguna cosa. Bé, sí que hi ha un canvi: un trist número. El pitjor de tot és fer-se un mateix la pregunta i estar apunt de llençar-se finestra avall per no trobar-hi solució.

Pel mig, uns pobres estudiants que no sabem com maniobrar aquests dies per poder aprovar.

A pastar fang!

*: he posat un asterisc perquè no he volgut posar el nom del meu poble, així les visites que arribin al bloc buscant-lo mai trobaran coses que fagi bé l'ajuntament.

---------------------------------------

Ja hi ha carpeta guanyadora. La carpeta que portarem els UPCeros el pròxim curs serà aquesta:

1 comentari:

Luke ha dit...

Bueno a mi almenys m'han tocat 100 lerus a la loteria XD, bueno als meus pares, que menys dóna una pedra i bueno jo tampoc sé què coi faré per cap d'any ni hi vull pensar, però segur que em quedaré a casa tocant-me la titola i els ous o viciant i au!

Doncs vinga gent Bones Festes amb Frei... dic amb el Luke!