divendres, 24 d’octubre del 2008

Plantejament, curs i desenllaç

M'envaeix un dubte; una d'aquelles decisions que has de prendre a la vida. No és molt transcendental, però em pot ajudar a encarrilar el camí. No sé què fer, tot i que en tinc una certa idea, se'm fa molt difícil. Tot el que he decidit fins al moment ha estat sense tenir en compte una variable: els calés.

És sabut per tothom que els enginyers (i els del ram tecnològic en general) estem molt buscats i que, en principi, de feina no ens en faltarà. Però les ofertes de feina d'informàtica estan plenes de requeriments, molts d'ells no els he sentit en la meva vida. Així que, com més llenguatges i històries coneguis, més fàcil serà trobar una bona feina. Solució: cursos.

Suposo que si et va malament la universitat i veus que se't travessa un seguit d'assignatures, potser que t'ho pensis una mica. He provat d'anar a acadèmies de repàs (com la de l'anunci de la imatge), però el resultat ha estat patètic; per ser més concret i clar, no els importa una merda els alumnes, si hi ha prou gent en un curs per a que surti a compte cap problema, si no, el grup queda tancat i barrat, per molts anuncis que fagin. Si passa tot això, potser s'hauria de buscar ajuda exterior. Solució: cursos.

Crec que tinc el curs que m'ajudaria a la universitat i ompliria el meu currículum. Però tinc molts dubtes. Em servirà per trobar bones feines? Em servirà per acabar la universitat? Em servirà per augmentar coneixements, per fer currículum, per...? Jo que sé. El problema no són aquestes preguntes que em faig: jo faria el curs encantat a no ser per, i em repeteixo, els calés que costa.

4 xifres! Quatre xifres! Quatre...

Jo preveia unes 3 xifres, tirant a altes. Però és més, i això em fa dubtar encara més, perquè el risc és molt alt. Com ho pagaré? Millor dit, com ho pagarem? Perquè jo sol no puc pas... Però suposo que val la pena.

M'ho pensaré.

6 comentaris:

Laia ha dit...

Ufff déu n'hi do!!! 4 xifres!! Però bé, potser t'ho pots manegar d'alguna manera per pagar-ho... Si el curs ha de servir perquè més endavant tinguis un bon lloc de treball... Després ho podràs recuperar, no?

Jansy ha dit...

Laia, bufff, no sé, és complicat. Suposo que ho acabaré fent, però miraré algun altre lloc més, per compara qualitat i preus.

Anònim ha dit...

De què recoi és aquest curs? Com a mínim t'han de recuperar des de primaria!!!
Quina passada, opto pels autodidactes!!!

Jansy ha dit...

Jo també optaria pels autodidactes, però aquests tenen certs punts en contra:
1. No em veig capaç de fer-ho.
2. No consten al currículum.
3. No m'ofereix ajuda.

A més, el curs aquest és força complet, així que, a banda d'ajudar-me a superar la meva crisis acadèmica, aprendré molt més del normal.

Luke ha dit...

A mi quan em vas dir el preu se'm va caure el cul a terra!
I això que a mi també m'hauria fet gràcia fer el curs de java per refrescar que no recordo més que 4 paraules i poc més!

I tens raó les coses autodidactes costa posar-se i molt i al final no fas res i tampoc conta al currículum tot i que almenys si ja saps fer alguna cosa doncs ja és algo que tens fet...

Jansy ha dit...

Tens raó, Luque. A més, és MOLT ampli el curs, així que a més de repassar, també hi trobaries coses noves.