dijous, 29 de maig del 2008

Polifòbia

De camí a casa, m'he trobat en menys de 2 km fins a 4 punts de control on els Mossos vigilaven els cotxes que passaven per davant. M'he sentit com sempre: observat, vigilat, acusat. Tinc fòbia als controls policials. Una fòbia més.

Sempre que passo per davant d'un control policial penso que m'aturaran. I no és pas perquè hagi begut o pensi que hagi comès alguna infracció, sinó que, simplement, no m'agrada que m'aturin i m'analitzin.

Ja em van fer bufar un cop. La veritat és que em va sorprendre trobar-los. Paro la música, m'aturen i em miren la cara, il·luminant-me amb l'espasa làser aquella que tenen. Per què ho fan això? Que feia cara de borratxo? I ara sóc l'única persona jove que conec que l'han fet bufar. Com si sortís gaire de nit! Això sí, des de llavors, cada cop que torno a passar per allà de nit, redueixo velocitat i ja me'ls imagino esperant-me amb candeletes. Per sort, no m'han parat més (feia bona cara, es veu).

Com deia, avui, 4 controls. I a tots he pensat: Carai, i si busquen algú? I si em confonen amb aquest algú? Com sé jo que no m'assemblo al terrorista que busquen. Segur que em paren, segur que em paren. Em fotaré nerviós, engegaré els parabrises, tocaré el claxon i encara sospitaran més. Però un cop més no m'han parat.

4 comentaris:

Farbalà ha dit...

Per mi el millor d'aquestes situacions quan anem en cotxe és quan em diues el següent:

- Bitxu, para la música i treu-te les ulleres de sol!

Com si jo amb les ulleres de sol fes molt mala pinta o algo...

Man1 ha dit...

jansy, a mi un cop em van parar la guardia urbana, i em van dir que si portaba algun tipus de droga o estupefacient. Els hi vaig contestar que no portaba res, i en van insitir en preguntarme en que si portaba algo que ho treies si no ho registrarien tot. Sen van inflar les pilotes i els hi vai dir: "!Que no llevo nada, cojones, registrar todo y lo que encontreis para vosotros¡" en van mirar amb mala cara i van regirar tot el cotxe de dalt a baix. Aixó si, em va tocar endreçar-ho a mi solet. No van trobar res, i men vai anar tan ancho.

Jansy ha dit...

Dafne, és veritat això de les ulleres de sol. Qualsevol persona és més transparent amb els ulls descoberts i, per tant, menys sospitós.

Man1, no sé si la teva manera de tractar amb la guàrdia urbana és gaire adequada, eh! Ara que per dir això, et deurien alterar força!

Luke ha dit...

Manel hauries d'haver fet com va fer el gran Aitor. Anar i dir-li al poli: Me vas a registrar agente? Amb veu melosa XD.

Segons em va dir el Cisco es van quedar flipats i van dir: au tireu xD

PD: A mi no m'han parat mai xD